هستی گرفتی غم بدادی اگر دنیا دهی به من دیگه یاری نموده دگه صدای زاری نمونده به پای یار رازی نمونده خدا حافظ رو تو دادی به من حلا میگی برو بگو سلام میگم رقاص ساز توام مجبورم ولیی بازی کن شطرنج که نیستم که تو هر جا بری دنبالت بیایم میگی سازم خرابه ؟میگم سازی نمونده میگی نانت کمه آبت کمه اینترنتت قعطه میگم علی یارت محبت کو میگی دنیا همینه باید بچرخه میگم درد داره قلبم لابت خواب یار دختره تنها ...
ما را در سایت دختره تنها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 9:04